Офіційний сайт кафедри маркетингу 
Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
Ви увійшли як Гість | Група "Гости" RSSГоловна Електрона комерціяМій профільВихідСубота, 12.07.2025, 19:31

Меню сайту
Категорії розділу
Профориентация [4]
Новости на сайте [2]
Достижения [1]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Мета -  дати знання про електронну комерцію, Інтернет-маркетинг, про форми ведення бізнесу в інтеренет-середовищі.

Завдання: надати майбутньому фахівцю з маркетингу комплексні знання про ресурси всесвітньої мережі, які можуть бути використані в цілях маркетингу.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати: сутність електронної комерції та інтернет маркетингу, методи і форми електронного бізнесу, процес SEO-оптимізації сайту, процес використання блогов та соціальних мереж при веденні маркетингової діяльності, а також фінансові інструменти при веденні комерційної діяльності у мережі Інтернет.

вміти: розробляти і презентувати інтернет-проекти, розробляти програми просування інтернет-сайтів, робити вибірки для SEO-оптимізації сайту, використовувати інтрнет-ресурси в цілях CRM.

Зміст дисципліни розкривається в темах:

  1. Роль маркетингу в Інтернет бізнесі. 
  2. Поведінка споживача в Інтернеті. 
  3. Сайт як інструмент маркетингових комунікацій. 
  4. Системи електронних платежів. 
  5. Засоби просування товарів та послуг в інтернеті. 
  6. Нормативно-правове забезпечення інтернет-маркетингу. 

Основна література

  1. Електронна комерція: Навч. посібник / А.М. Береза, І.А. Козак, Ф.А. Шевченко та ін. – К.: КНЕУ, 2002. – 326 с.
  2. Меджибовська Н.С. Електронна комерція: Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 384 с.
  3. Царев В.В., Кантарович А.А. Электронная коммерция. – СПб: Питер, 2002. – 320 с.: ил.
  4. Балабанов И. Т. Электронная коммерция. – СПб.: Питер, 2001. – 336 с.
  5. Козье Д. Электронная коммерция / Пер. с англ. – М.: Русская редакция, 1999. – 288 с.

Допоміжна література

  1. Крупник А. Как продать товар и получить деньги в Internet (введение в електронную коммерцию). – М.: МикроАрт, 2000. – 240 с.
  2. Успенский И. Энциклопедия Интернет-бизнеса. – СПб.: Питер, 2001. – 432 с.
  3. Холмогоров В. Интернет-маркетинг: Краткий курс. – СПб.: Питер, 2001. – 208 с.
  4. Котлер Ф. Маркетинг менеджемент. Экспресс-курс / Пер. с англ.  под ред. Ю.Н. Каптуревского. - СПб: Питер, 2003. - 496 с.: - (Серия "Деловой бестселлер")
  5. Панкрухин А.П. Маркетинг: Учебник. – М.: Институт международного права и экономики имени А.С. Грибоедова, 1999. – 398 с.
  6. Галіцин В. К, Левченко Ф. А. Багатокористувацькі обчислювальні системи та мережі: Навч. посіб. – К.: КНЕУ, 1997. – 408 с.
  7. Джон Ваша. Секреты безопасности в Internet. – К.: Диалектика, 1997. – 512 с.
  8. Имери Вине. Как сделать бизнес в Internet / Пер. с англ. – 3-е изд. – К.; М.; СПб.: Диалектика, 1998. – 464 с.
  9. Семенов П. П. Безопасность против безопасности. – М: Центр защиты информации, 1999. – 351 с.
  10. Ситник В. Ф., Козак І. А. Телекомунікації в бізнесі: Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисц. – К.: КНЕУ, 1999. – 204 с.

Форма входу
Пошук
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2025
Створити безкоштовний сайт на uCoz