Мета - дати знання про електронну комерцію, Інтернет-маркетинг, про форми ведення
бізнесу в інтеренет-середовищі.
Завдання: надати майбутньому фахівцю з маркетингу
комплексні знання про ресурси всесвітньої мережі, які можуть бути використані в
цілях маркетингу.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати: сутність
електронної комерції та інтернет маркетингу, методи і форми електронного
бізнесу, процес SEO-оптимізації сайту, процес використання блогов та соціальних
мереж при веденні маркетингової діяльності, а також фінансові інструменти при
веденні комерційної діяльності у мережі Інтернет.
вміти: розробляти і презентувати інтернет-проекти, розробляти програми просування інтернет-сайтів, робити вибірки для SEO-оптимізації сайту, використовувати інтрнет-ресурси в цілях CRM.
Зміст дисципліни розкривається в темах:
- Роль маркетингу в Інтернет бізнесі.
- Поведінка споживача в Інтернеті.
- Сайт як інструмент маркетингових комунікацій.
- Системи електронних платежів.
- Засоби просування товарів та послуг в інтернеті.
- Нормативно-правове забезпечення інтернет-маркетингу.
Основна література
- Електронна комерція: Навч. посібник / А.М. Береза, І.А. Козак, Ф.А. Шевченко та ін. – К.: КНЕУ, 2002. – 326 с.
- Меджибовська Н.С. Електронна комерція: Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 384 с.
- Царев В.В., Кантарович А.А. Электронная коммерция. – СПб: Питер, 2002. – 320 с.: ил.
- Балабанов И. Т. Электронная коммерция. – СПб.: Питер, 2001. – 336 с.
- Козье Д. Электронная коммерция / Пер. с англ. – М.: Русская редакция, 1999. – 288 с.
Допоміжна література
- Крупник А. Как продать товар и получить деньги в Internet (введение в електронную коммерцию). – М.: МикроАрт, 2000. – 240 с.
- Успенский И. Энциклопедия Интернет-бизнеса. – СПб.: Питер, 2001. – 432 с.
- Холмогоров В. Интернет-маркетинг: Краткий курс. – СПб.: Питер, 2001. – 208 с.
- Котлер Ф. Маркетинг менеджемент. Экспресс-курс / Пер. с англ. под ред. Ю.Н. Каптуревского. - СПб: Питер, 2003. - 496 с.: - (Серия "Деловой бестселлер")
- Панкрухин А.П. Маркетинг: Учебник. – М.: Институт международного права и экономики имени А.С. Грибоедова, 1999. – 398 с.
- Галіцин В. К, Левченко Ф. А. Багатокористувацькі обчислювальні системи та мережі: Навч. посіб. – К.: КНЕУ, 1997. – 408 с.
- Джон Ваша. Секреты безопасности в Internet. – К.: Диалектика, 1997. – 512 с.
- Имери Вине. Как сделать бизнес в Internet / Пер. с англ. – 3-е изд. – К.; М.; СПб.: Диалектика, 1998. – 464 с.
- Семенов П. П. Безопасность против безопасности. – М: Центр защиты информации, 1999. – 351 с.
- Ситник В. Ф., Козак І. А. Телекомунікації в бізнесі: Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисц. – К.: КНЕУ, 1999. – 204 с.