Офіційний сайт кафедри маркетингу 
Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
Ви увійшли як Гість | Група "Гости" RSSГоловна ІТРМій профільВихідПонеділок, 14.07.2025, 21:21

Меню сайту
Категорії розділу
Профориентация [4]
Новости на сайте [2]
Достижения [1]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Мета курсу – викладання дисципліни "Інфраструктура товарного ринку" є формування у студентів системи спеціальних теоретичних знань з теорії розвитку інфраструктури товарного ринку, управління діяльністю підприємств в галузі просування, зберігання та продажу товарів і послуг, забезпеченню потреб споживачів. 

Для досягнення цієї цілі в ході викладання матеріалу курсу передбачається рішення задач спрямованих на вивчення: про сутність інфраструктури товарного ринку та її ролі у ринковій економіці, організації та планування діяльності підприємств на ринку, системи показників інфраструктури товарного ринку та методи їх формування. 
Набуття вмінь самостійно виконувати техніко-економічні розрахунки, пов'язані з аналізом та обґрунтуванням ефективного функціонування і розвитку інфраструктури товарного ринку.
Студенти повинні навчитися з кожного з цих напрямків роботи глибокий економічний аналіз, розробляти основні заходи, спрямовані на широке впровадження досягнень науково-технологічного процесу.
Вивчення курсу проводиться на основі комплексного підходу до розгляду проблем з урахуванням забезпечення ефективного функціонування сфери обігу. 

Зміст дисципліни розкривається в темах:

  1. Основи формування інфраструктури товарного ринку.
  2. Підприємства оптової торгівлі.
  3. Підприємства роздрібненої торгівлі.
  4. Роль комерційно-посередницьких організацій у розвитку інфраструктури товарного ринку.
  5. Роль інформаційних організацій у діяльності інфраструктури товарного ринку.
  6. Теоретинчні основи логістики.
  7. Підприємства комісійної торгівлі.
  8. Моніторінг товарних ринків України.
  9. Діяльність організацій з надання послуг.
  10. Фінансові організації як елемент інфраструктури товарного ринку.
  11. Контролюючи організації інфраструктури товарного ринку.
  12. Споживчий ринок України: стан і перспективи розвитку.
  13. Ринок непродовольчих товарів.
  14. Ринок продовольчих товарів.

Основна література

  1. Інфраструктура товарного ринку: навч. Посібник /Під ред. Д-ра екон. наук, проф. І.В. Сороки. - К.: НМЦВО МоіН України, НВФ "Студцентр", 2002.-608 с.
  2. Ибрагимович Л. А. Инфраструктура товарного рьшка. - М.: «Издательство ПРИОР», 2001.-256 с.
  3. Котлер Ф. Основи маркетинга.-С-П.: АО Коруна.-с. 143.
  4. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В. Основи маркетинга: Пер. с англ. - 2-е европ. изд. - К., М., СПб.: Изд. Дом «Вильямс», 1998.- 1056с.
  5. Герчикова Н. И. Международное коммерческое дело: практикум. - М.: Банки и биржи, 1999.-527с.
  6. Коммерческо-посредническая деятельность на товарном рьшке /Под ред. профессора А. В. Зырянова. - Екатеринбург, 1995.
  7. Синецкий Б. И. Основи коммерческой деятельности: учебник. -М.:Юрист1998.-659с.

Законодавчі акти і нормативні документи

  1. Про захист прав споживачів: Закон України 1991 р. з доповненнями та змінами за 1993 – 1997 р.р.// Закон України. – Т.: 1, 6, 12. –К.: ВР України, Інститут законодавства, 1994,1997.
  2. Про захист від недобросовісної конкуренції//закон України.- Т.10. – К.: ВР України, Інститут законодавства, 1996.
  3. Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини//Закон України. – Т. 13.- К.: ВР України, Інститут законодавства, 1994, 1998.
  4. Про відходи: Закон України// Відомості Верховної Ради (ВВР).- 1998.-№ 36-37.-с. 242.
  5. О метрологии и метрологической деятельности: Закон України, п.12.98, №113/98-ВР//Закон України.- Т.14.-К.: ВР України, Інститут законодавства, 1999.
  6. Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної та небезпечної продукції: Закон України// Відомості Верховної Ради (ВВР).-2000.-№12.- С. 95.
  7. ДСТУ 3144-95. ДСТУ 3148-95. Коди та кодування інформації.- К.: Держстандарт України, 1995.
  8. ДСТУ 2925-94. Якість продукції. Оцінювання якіоті. Терміни та визначення.- К.: Держстандарт України, 1994.
  9. ДСТУ 3021-95. Випробування і контроль якості продукції. Терміни та визначення.- К.: Держстандарт України, 1995.
  10. ДСТУ 3230-95. Управління якістю по забезпеченню якості. Терміни та визначення.- К.: Держстандарт України, 1995.
  11. ДСТУ 3993-2000. Товарознавство. Терміни та визначення.- К.: Держстандарт України, 2000.

Додаткова література

  1. Коммерческое товароведение//В.И. Теплов, М.В.Сероштан, В.Е.Боряев, В.А. Панасенко.- М.: Изд. Дом «Дашков и Ко», 2000.
  2. Николаева М.А. Товароведение потребительских товаров.- М.:.Норма, 1997.
  3. Николаева М.А. Товарная експертиза.- М.: Изд.дом «Деловая литература», 1998.
  4. Сірохман У.В., Задорожній І.М. Товарознавство продовольчих товарів.- Лібра, 1997.
  5. Федько В.П. Упаковка и марккировка.- М.: Єкспертное бюро.-М.: Приор, 1998.
  6. Хавронюк М.І., Мельник М.І. Юридичний довідник для населення.- К.: АСК, 1999.
  7. Хавронюк Н.И., Мельник Н.И. Ззаконодательство Украины о торговле. Настольная книга продавца и покупателя: В 3 ч.- К.: Блиц- Информ, 1997.
  8. Шаповалова М.І. Основи стандартизації, управління якістю і сертифікації. – К.: ЄУФІМБ, 1999
Форма входу
Пошук
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2025
Створити безкоштовний сайт на uCoz