Офіційний сайт кафедри маркетингу 
Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
Ви увійшли як Гість | Група "Гости" RSSГоловна Комерційна діяльність з закупівлі та збутуМій профільВихідПонеділок, 14.07.2025, 17:22

Меню сайту
Категорії розділу
Профориентация [4]
Новости на сайте [2]
Достижения [1]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Мета: опанувати знання щодо мети та змісту комерційної діяльності із закупівлі та збуту, вивчення системи взаємовідносин посередницьких структур з виробниками і споживачами; набуття вмінь та навичок творчого пошуку резервів, способів підвищення єфективності діяльності фахівців із закупівлі та збуту.
Завдання: набуття теоретичних та практичних навиків з комерційної діяльності; розуміння явищ, закономірностей, тенденцій, характерних для сфери комерційної діяльності; вивчення стратегічних напрямків та шляхів розвитку і підвищення ефективності комерційної діяльності.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати: канали товароруху, види інформації, яка супроводжує процеси закупівлі та збуту, комерційну роботу, яку проводять посередники
вміти: проводити комплексні економічні дослідження комерційних показників діяльності комерційного підприємства та на їх основі робити висновки щодо подальших напрямків діяльності підприємства; виконувати аналіз економічної політики комерційного підприємства; вирішувати питання комерційної діяльності підприємства, що відносяться до управління основними фондами та оборотними засобами, товарообігу, валового прибутку, праці та заробітної плати.
 
Зміст дисципліни розкривається в темах:
  1. Сутність роль і зміст комерційної роботи.
  2. Сутність управління матеріальними ресурсами.
  3. Основні суб’єкти комерційної діяльності на товарному ринку
  4. Інформаційне забезпечення комерційної діяльності
  5. Документальне оформлення основних операцій, здійснюваних у процесі комерційної діяльності. 
  6. Засоби товарної інформації та їх значення в комерційній діяльності. 
  7. Товарні знаки та їх значення в комерційній діяльності. 
  8. Роль і місце комерційної діяльності в організації руху товару. 
  9. Комерційна робота з оптових закупівель. 
  10. Комерційна робота з оптового продажу товарів.
  11. Комерційна робота на підприємствах роздрібної торгівлі.

Література
  1. Закон України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” від 22.02.2000.
  2. Закон України "Про підприємництво” від 07.02.91.
  3. Закон України "Про підприємства в Україні” від 27.03.91.
  4. Осипова Л. В., Синяева И. М. Основы коммерческой деятельности. — М.: ЮНИТИ, 2000.
  5. Панкратов Ф. Г., Серьогіна Т. К. Комерційна справа: Навч. посіб. для вузів. — Рівне: Вертекс, 2001. — 352 с.
  6. Половцева Ф. П. Коммерческая деятельность: Учебник. — М.: ИНФРА-М, 2001.
  7. Третьяк С.Н. Коммерческая деятельность. часть 1. Основы теории и организации Хабаровск: Изд-во ДВГУПС, 1999
  8. Молоткова Н.В., Соседов Г.А. Основы коммерческой деятельности: Учеб. пособие. Тамбов: Изд-во Тамб. гос. техн. ун-та, 2004. 152 с.

Форма входу
Пошук
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2025
Створити безкоштовний сайт на uCoz