Офіційний сайт кафедри маркетингу 
Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
Ви увійшли як Гість | Група "Гости" RSSГоловна Маркетинг інформаційних продуктівМій профільВихідСубота, 12.07.2025, 06:43

Меню сайту
Категорії розділу
Профориентация [4]
Новости на сайте [2]
Достижения [1]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Мета курсу - засвоєння знань та придбання навичок в галузі управління ринковою поведінкою інформаційної установи

Завдання: надати майбутньому фахівцю із документознавства та інформаційної діяльності знання про маркетинговий інструментарій та навички його використання на інформаційному ринку.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати: сутність маркетингу інформаційних продуктів і послуг, структуру і зміст ринку інформаційних продуктів і послуг, типи інформаційних продуктів і послуг як товару, канали та засоби розповсюдження інформаційних продуктів і послуг, принципи планування, стратегії і тактики маркетингу інформаційних продуктів і послуг.

вміти: збирати та аналізувати маркетингову інформацію, планувати та корегувати маркетингову політику фірми, використовувати маркетинговий інструментарій.

Зміст дисципліни розкривається в темах:

  1. Інформаційний маркетинг та його сутність.
  2. Просування інформаційних продуктів.
  3. Маркетингове середовище підприємництва.
  4. Побудова інформаційного маркетингу на підприємстві.
  5. Інформація – головний чинник ринку.
  6. Види інформаційних продуктів і послуг.
  7. Організація збирання маркетингової інформації. 
  8. Стратегічні рішення в маркетингу інформаційних продуктів.
  9. Ціноутворення та системи розподілу інформаційних продуктів.

Основна література

  1. Закон України «Про інформацію» від 2 жовтня 1992 року N 2657-XII
  2. Маркетинг информационных продуктов и услуг / Палеха Ю.И., Палеха О.Ю., вид. "Лира-К", Киев-2012

Додаткова література     

  1. Балабанова, Л.В. Маркетинг: підручник / Л.В. Балабанова. – Донецьк, 2002. – 562 с.
  2. Басовский, Л.Е. Маркетинг: курс лекций / Л.Е. Басовский. – М.: Инфра-М, 1999. – 219 с.
  3. Белоусова С.Н. Маркетинг: учеб. пособие / С.Н. Белоусова, А.Г. Белоусов. – 2-е изд., доп. и перераб. – Ростов-н/Д: Феникс, 2003. – 256 с.
  4. Блайт Дж. Основы маркетинга: Пер. со 2-го англ. изд. - К.: Знання-Прес, 2003. - 493 с.
  5. Гаркавенко, С.С. Маркетинг: підручник / С.С. Гаркавенко. – К.: Лібра, 2002. – 712 с.
  6. Маркетинг: Підручник / В. Руделіус, О.М. Азарян, О.А. Виноградов та ін.: ред.-упор. О.І. Сидоренко, П.С. Редько. – К.: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2005. – 422 с.
  7. Панкрухин А.П. Маркетинг: Учебник. – М.: ИКФ Омега-Л, 2002. – 656 с.
  8. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Підручник. – К.: КНЕУ, 2001, - 240 с.
  9. Ілляшенко С.М. Маркетингова товарна політика: Підручник для студ. вищ. навч. закл. Суми: Університетська книга, 2005. – 232с.: рис., табл. – Бібліогр.: с 218-220.
  10. Котлер Ф., Армстронг Г., Сомдерс Дж., Вонг В. Основы маркетинга: Пер. англ. – 2-е европ. изд. – М.; СПб.; К.: Издательский дом «Вильямс», 2003. – 944 с.: ил.
  11. Маркетинг: учебник / под ред. Э.Ю. Уткина; Ассоциация авторов и издат."ТАНДЕМ". – М. : ЭКМОС, 1998. – 320с.
  12. Маркетинг: учебник для вузов / Н.Д. Эриашвили, К. Ховард, Ю.А. Цыпкин и др.; под ред. Н.Д. Эриашвили. – 2-е изд., перераб. и доп. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2000. – 623 с.
  13. Маркетинг: бакалаврський курс: Навчальний посібник / За загальною редакцією д.е.н, проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2004. – 976 с.
  14. Маркетинг: Підручник / А.Ф. Павленко, І.Л. Решетнікова, А.В. Войчак та ін..; За наук. ред. д-ра екон. наук, проф., акад. АПН України А.Ф. Павленка; Кер. авт. кол. д-р екон. наук, проф. І.Л. Решетнікова. – К.:КНЕУ, 2008. – 600с.
  15. Маслова, Т.Д. Маркетинг: пособие для подгот. к экзамену / Т.Д. Маслова, С.Г. Божук, Л. Н. Ковалик. – СПб: Питер, 2002. – 224 с.
  16. Бутенко, Н.В. Маркетинг: підручник / Н.В. Бутенко. – К.: Атіка, 2006. – 300 с.
  17. Маслова Т.Д. Маркетинг: учебник / Т.Д. Маслова, С.Г. Божук, Л.Н. Ковалик. – 2-е изд., доп. – СПб : Питер, 2005. – 400 с.
  18. Основы маркетинга / В.П. Федько, Н.Г. Федько; под ред. д.э.н., проф. В.П. Федько, к.э.н. И.И. Савиди. – Изд. 4-е. – Ростов н/Д: Феникс, 2005. – 479с. Шканова О.М. Маркетингова товарна політика: Навч. Посіб. – К.: МАУП, 2003 – 160с.:іл.
  19. Павленко, А.Ф. Маркетинг: навч.- метод. посібник / А.Ф. Павленко, А.В. Войчак. – 2-ге вид. доп. і випр. – К.: КНЕУ, 2001. – 106 с. 
  20. Панкрухин, А.П. Маркетинг: учебник / А.П. Панкрухин; А.П. Панкрухин. – М.: ИКФ Омега, 2002. – 656 с. 
  21. Примак, Т.О. Маркетинг: навч. посібник / Т.О. Примак ; Т.О. Примак. – К.: МАУП, 2001. – 200 с.
  22. Титова, В.А. Маркетинг: учеб. пособ. / В.А. Титова; В.А.Титова; отв. ред. М. Хазизянц, В. Полякова. – Ростов-н/Д : Феникс, 2001. – 448 с.
  23. Шканова О.М. Маркетингова товарна політика: Навч. Посіб. – К.: МАУП, 2003 – 160с.:іл.
 
Форма входу
Пошук
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2025
Створити безкоштовний сайт на uCoz