Мета курсу - оволодіння знаннями ефективного продажу продукції та послуг з метою прийняття ефективних виробничих, організаційних і наукових рішень на рівні сучасних вимог.
Завдання: вивчення основних категорій маркетингових комунікацій; ознайомлення з методиками розроблення бюджету рекламних кампаній, алгоритмами розрахунків ефективності рекламного звернення до цільової аудиторії та набуття практичних навичок їх використання в процесі просування товарів, пошуку резервів удосконалення системи товаропросування.
Предмет: організація просування товару.
Зміст дисципліни розкривається в темах:
- Комунікації в системі маркетингу.
- Стратегії та планування маркетингових комунікацій.
- Рекламування товару.
- Стимулювання продажу товарів.
- Організація роботи з громадськістю.
- Реклама на місці продажу.
- Прямий маркетинг.
- Організація виставок і ярмарків.
- Персональний продаж товарів.
- Упаковка як засіб комунікації.
- Інтегровані маркетингові комунікації.
- Спонсорування.
- Брендинг.
- Організація маркетингових комунікацій.
- Оцінювання ефективності маркетингових комунікацій.
Основна література
- Закон України "Про рекламу"
- Смит П.Р. Маркетинговые коммуникации: комплексный подход: Пер. со 2-го англ. изд. – К.: Знання-Прес, 2003. – 796 с.
- Бернет Дж., Мориарти С. Маркетинговьіе коммуникации: интегрированный подход / Пер. с англ. под ред. С.Г. Божук. - СПб.: Питер, 2001.-864 с.
- Федько, Н. Г. Маркетинговые коммуникации : учеб. пособие / Н. Г. Федько, В. П. Федько ; под общ.ред. Н.Г.Федько, И.И.Саввиди. – Ростов-н/Д : Феникс, 2002. – 384 с. – (Серия"Учебники и учеб. пособия"). – В пер. – ISBN 5-222-01951-9
- Р. Батра, Д. Майерс, Д. Аакер. Рекламный менеджмент. М.-С-Пб.-К. "Вильямс" 1999г.,
- Е.В.Ромат. РЕКЛАМА. К.-Х. НВФ "Студцентр" 2000-2009г.,
- А.В.Катернюк. Рекламные технологии. Коммерческая реклама. "Феникс". Р.-Д. 2001г.
- Бернет Дж., Мориарти С. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход: Пер. с англ. / Под ред. С. Г. Божук – СПб.: Питер, 2001. – 864 с.
- Блек С. Publik relations: международная практика. – М.: Изд. дом Довгань, 1997. – 180 с.
- Борисов Б. Л. Технологии рекламы и PR: Учеб. пособие. – М.: ФАИР-ПРЕСС, 2001. – 624 с.
- Голубкова Е. Н. Маркетинговые коммуникации. – М.: Финпресс, – 256 с.
- Джулер А. Дж., Дрюниани Б. Л. Креативные стратегии в рекламе/ Пер. с анг. под ред. Ю. Н. Каптуревского – СПб.: Питер, 2002. – 384 с.
- Картер Г. Эффективная реклама: Путеводитель для малого и среднего бизнеса: Пер. с англ. / Под ред. О. М. Пеньковсько. – К.: Сирин; Лібра, 1998. – 208 с.
- Королько В. Г. Паблік рілейшнз: наукові основи, методика, практика. – К.: Вид. дім «Скарби», 2001. – 399 с.
- Лук’янець Т. І. Маркетингова політика комунікацій. – К.: КНЕУ, 2000. – 380 с.
- Павленко А.Ф., Войчак А.В., Примак Т.О. Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика: Монографія. – К.: КНЕУ, 2005. – 408 с.
- Попов Е.П. Продвижение товаров и услуг: Учеб. пособие. – М.: Финансі и статистика, 1999. – 320 с.
Допоміжна література
- Сычев С.В. Открытые методики рекламы и PR. -м. "Ось-89” 2004. -320с.
- Л.Н. Федотова. Паблик рилейшенз и общественное мнение. С-Пб. "Питер” 2003. - 352с.
- Т.И.Краско. Психология рекламы. Х. НВФ "Студцентр". 2002г.
- Дихтль Е., Хершген X. Практический маркетинг: Учеб. пособие / Пер. с нем. А.М. Макарова; Под ред. И.С. Минко. - М: ВСШК: Инфра, 1996.-255 с.
- Почепцов Г.Г. Паблик рилейшнз для профессионалов. - М.: «Рефл-бук», К.: «Вакслер», 2000. - 624 с.
- Алешина И.А. Паблик рилейшнз для менеджеров и маркетеров. - М.: Ассоциация авторов и издателей «Тандем», Изд-во «Гном-Пресс», 1997.-256 с.
- Котлер Ф. Основы маркетинга. М.- С-Пб.-К. "Вильямс” 1998. - 702с.
- Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., Анн X. Маркетинг. – М.: Экономика, 1999. – 702 с.
- Бронштейн Я. Рекламный робот. Все или почти все об умении делать крутую рекламу. – К.: Украинский центр духовной культуры, 2000. – 440 с.
- Гаркавенко С.С. Маркетинг. – К.: Лібра, 2002. – 712 с.
- Герасимчук В.Г. Маркетинг: Теорія і практика. – К.: Вища шк., 1994. – 326 с.
- Гермогенова Л. Ю. Эффективная реклама в России. – М.: Рус. партнер ЛТД, 1997. – 148 с.
- Джоббер Д. Принципы и практика маркетинга: Пер. с англ.: Учеб. пособие. – М.: Изд. дом «Вильяме», 2000. – 688 с.
- Диксон П. Р. Управление маркетингом / Пер. с анг. – М.: ЗАО «Изд-во БИНОМ», 1998. – 560 с.
- Моисеев В. Паблик рилейшнз: теория и практика. – К.: Вира-Р, 1999. – 375 с.