Офіційний сайт кафедри маркетингу 
Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
Ви увійшли як Гість | Група "Гости" RSSГоловна Маркетингова політика комунікаційМій профільВихідНеділя, 13.07.2025, 09:34

Меню сайту
Категорії розділу
Профориентация [4]
Новости на сайте [2]
Достижения [1]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Мета курсу - оволодіння знаннями ефективного продажу продукції та послуг з метою прийняття ефективних виробничих, організаційних і наукових рішень на рівні сучасних вимог.

Завдання: вивчення основних категорій маркетингових комунікацій; ознайомлення з методиками розроблення бюджету рекламних кампаній, алгоритмами розрахунків ефективності рекламного звернення до цільової аудиторії та набуття практичних навичок їх використання в процесі просування товарів, пошуку резервів удосконалення системи товаропросування.

Предмет: організація просування товару.

Зміст дисципліни розкривається в темах:

  1. Комунікації в системі маркетингу.
  2. Стратегії та планування маркетингових комунікацій.
  3. Рекламування товару.
  4. Стимулювання продажу товарів.
  5. Організація роботи з громадськістю.
  6. Реклама на місці продажу.
  7. Прямий маркетинг.
  8. Організація виставок і ярмарків.
  9. Персональний продаж товарів.
  10. Упаковка як засіб комунікації.
  11. Інтегровані маркетингові комунікації.
  12. Спонсорування.
  13. Брендинг.
  14. Організація маркетингових комунікацій.
  15. Оцінювання ефективності маркетингових комунікацій.

Основна література

  1. Закон України "Про рекламу"
  2. Смит П.Р. Маркетинговые коммуникации: комплексный подход: Пер. со 2-го англ. изд. – К.: Знання-Прес, 2003. – 796 с.
  3. Бернет Дж., Мориарти С. Маркетинговьіе коммуникации: интегрированный подход / Пер. с англ. под ред. С.Г. Божук. - СПб.: Питер, 2001.-864 с.
  4. Федько, Н. Г. Маркетинговые коммуникации : учеб. пособие / Н. Г. Федько, В. П. Федько ; под общ.ред. Н.Г.Федько, И.И.Саввиди. – Ростов-н/Д : Феникс, 2002. – 384 с. – (Серия"Учебники и учеб. пособия"). – В пер. – ISBN 5-222-01951-9
  5. Р. Батра, Д. Майерс, Д. Аакер. Рекламный менеджмент. М.-С-Пб.-К. "Вильямс" 1999г.,
  6. Е.В.Ромат. РЕКЛАМА. К.-Х. НВФ "Студцентр" 2000-2009г.,
  7. А.В.Катернюк. Рекламные технологии. Коммерческая реклама. "Феникс". Р.-Д. 2001г.
  8. Бернет Дж., Мориарти С. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход: Пер. с англ. / Под ред. С. Г. Божук СПб.: Питер, 2001. 864 с.
  9. Блек С. Publik relations: международная практика. М.: Изд. дом Довгань, 1997. 180 с.
  10. Борисов Б. Л. Технологии рекламы и PR: Учеб. пособие. М.: ФАИР-ПРЕСС, 2001. 624 с.
  11. Голубкова Е. Н. Маркетинговые коммуникации. М.: Финпресс, – 256 с.
  12. Джулер А. Дж., Дрюниани Б. Л. Креативные стратегии в рекламе/ Пер. с анг. под ред. Ю. Н. Каптуревского СПб.: Питер, 2002. 384 с.
  13. Картер Г. Эффективная реклама: Путеводитель для малого и среднего бизнеса: Пер. с англ. / Под ред. О. М. Пеньковсько. К.: Сирин; Лібра, 1998. – 208 с.
  14. Королько В. Г. Паблік рілейшнз: наукові основи, методика, прак­тика. К.: Вид. дім «Скарби», 2001. 399 с.
  15. Лукянець Т. І. Маркетингова політика комунікацій. К.: КНЕУ, 2000. 380 с.
  16. Павленко А.Ф., Войчак А.В., Примак Т.О. Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика: Монографія. – К.: КНЕУ, 2005. – 408 с.
  17. Попов Е.П. Продвижение товаров и услуг: Учеб. пособие. – М.: Финансі и статистика, 1999. – 320 с.

Допоміжна література

  1. Сычев С.В. Открытые методики рекламы и PR. -м. "Ось-89” 2004. -320с.
  2. Л.Н. Федотова. Паблик рилейшенз и общественное мнение. С-Пб. "Питер” 2003. - 352с.
  3. Т.И.Краско. Психология рекламы. Х. НВФ "Студцентр". 2002г.
  4. Дихтль Е., Хершген X. Практический маркетинг: Учеб. пособие / Пер. с нем. А.М. Макарова; Под ред. И.С. Минко. - М: ВСШК: Инфра, 1996.-255 с.
  5. Почепцов Г.Г. Паблик рилейшнз для профессионалов. - М.: «Рефл-бук», К.: «Вакслер», 2000. - 624 с.
  6. Алешина И.А. Паблик рилейшнз для менеджеров и маркетеров. - М.: Ассоциация авторов и издателей «Тандем», Изд-во «Гном-Пресс», 1997.-256 с.
  7. Котлер Ф. Основы маркетинга. М.- С-Пб.-К. "Вильямс” 1998. - 702с.
  8. Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., Анн X. Маркетинг. М.: Экономика, 1999. 702 с.
  9. Бронштейн Я. Рекламный робот. Все или почти все об умении делать крутую рекламу. К.: Украинский центр духовной культуры, 2000. 440 с.
  10. Гаркавенко С.С. Маркетинг. К.: Лібра, 2002. 712 с.
  11. Герасимчук В.Г. Маркетинг: Теорія і практика. К.: Вища шк., 1994. 326 с.
  12. Гермогенова Л. Ю. Эффективная реклама в России. М.: Рус. партнер ЛТД, 1997. 148 с.
  13. Джоббер Д. Принципы и практика маркетинга: Пер. с англ.: Учеб. пособие. М.: Изд. дом «Вильяме», 2000. 688 с.
  14. Диксон П. Р. Управление маркетингом / Пер. с анг. М.: ЗАО «Изд-во БИНОМ», 1998. 560 с.
  15. Моисеев В. Паблик рилейшнз: теория и практика. К.: Вира-Р, 1999. 375 с.
     
Форма входу
Пошук
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2025
Створити безкоштовний сайт на uCoz