Мета - опанувати теоретичні засади, конкретні методи і прийоми міжнародного маркетингу для забезпечення високого рівня конкурентоспроможності вітчизняних фірм на світовому ринку.
Завдання: на основі теоретичних положень сформувати правильне уявлення про сучасні форми маркетингової діяльності та можливості їх використання в міжнародній ринковій діяльності підприємств.
Зміст дисципліни розкривається в темах:
- Міжнародний маркетинг: загальний огляд. Міжнародне середовище: економічний аспект.
- Соціально-культурне середовище міжнародного маркетингу. Міжнародне політико-правове середовище.
- Міжнародні маркетингові дослідження. Сегментація світового ринку.
- Вибір зарубіжних ринків. Моделі входження в зовнішній ринок.
- Міжнародний маркетинговий комплекс: товарна політика.
- Міжнародні канали розподілу.
- Міжнародні маркетингові комунікації.
- Міжнародна цінова політика.
Основна література
- Савельєв Є. В. Міжнародний маркетинг: Навч. посіб.: Пер. з англ. — К.: ІСДО, 1995. — Ч. 1. — 96 с.
- Азарян Е. М. Международный маркетинг. — К.: ИСМО МО Украины, Студцентр, 1998. — 200 с.
- Моисеева Н. К. Международный маркетинг. — М.: Центр экономики и маркетинга, 1998. — 320 с.
- Міжнародний маркетинг: Підручник / А. А. Мазаракі та ін.; За ред. А. А. Мазаракі. — К.: Вид-во КДТЕУ, 2000. — 306 с.
- Черномаз П. А. Международный маркетинг: Учеб.-практ. пособие. — Харьков: Консум, 2000. — 160 с.
- Багиев Г. Л., Никифорова С. В. Международный маркетинг. — СПб.: Питер, 2001. — 512 с.
- Циганкова Т. М. Управління міжнародним маркетингом: Навч. посіб. — К.: Вид-во КНЕУ, 2001. — 132 с.
- Котлер Ф. Маркетинг от А до Я: 80 концепций, которые должен знать менеджер = Marketing Insights from A to Z / Пер. Т. Р. Тэор. — СПб.: Нева, 2003. — 224 с.
- Гоголь Г. П. Міжнародний маркетинг: Навч. посіб. — Л.: Львів. політехніка, 2004. — 148 с.
- Новошинська Л. В. Міжнародний маркетинг: Навч. посіб. — К.: ЦНЛ, 2004. — 176 с.
- Международный маркетинг: Учеб. пособие / Под ред. Г. А. Васильева, Л. А. Ибрагимова. — К.: Юнити, 1999. — 199 с.
- Каніщенко О. Л. Міжнародний маркетинг: Теорія і господарські ситуації: Навч. посіб. — 2-ге вид., переробл. — К.: Кондор; Політехніка, 2004. — 152 с.
Допоміжна література
- Завьялов П. С., Демидов В. Е. Формула успеха: маркетинг. — М.: Междунар. отношения, 2001. — 416 с.
- Как продать ваш товар на внешнем рынке: Справочник / Отв. ред. Б. А. Савинов. — М.: Мысль, 2000. — 364 с.
- Крылова Г. Д., Соколова М. И. Маркетинг. Теория и 86 ситуаций: Учеб. пособие для вузов. — М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2000. — 520 с.
- Келли Джон Ф. Закупки с выгодой: Пер. с англ. — М.: Финансы и статистика; Аудит, 2002. — 96 с.
- Международный маркетинг: Учеб. пособие. — К.: НМЦВО МОиН Украины, Студцентр, 2005. — 344 с.
- Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. / Общ. ред. и вступ. ст. Е. М. Леньковой. — М.: Прогресс, 2000. — 1026 с.
- Кретов И. И. Маркетинг на предприятии: Практ. пособие. — М.: АО "Финстатинформ”, 2001. — 181 с.
- Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива: Пер. с фр. — СПб.: Наука, 1996. — 590 с.
- Маркетинг: Учебник / А. Н. Романов, Ю. Ю. Корлюгов, С. А. Красильников и др.; Под ред. А. Н. Романова. — М.: Банки и биржи, ЮНИТИ,1995.-560 с.
- Масленников В. В. Предпринимательские сети в бизнесе. — М.:Центр економики и маркетинга, 2002. — 68 с.