Зміст дисципліни розкривається в темах:
- Сутність та зміст ПР.
- Історія розвитку ПР.
- Комунікація та її вплив на громадськість.
- Громадська думка та ПР.
- Управління процесом ПР.
- Формування іміджу організації та її лідерів.
- Масові комунікації та засоби масової інформації.
- Комунікаційні відносини з державними органами та місцевими громадськими організаціями.
- Взаємодія бізнес-структур з громадськістю.
- ПР-діяльність в кризових ситуаціях.
- Внутрішні комунікації на підприємстві
- Спеціалізовані сфери ПР-роботи.
Основна навчальна література
- Алешина И.В. Паблик рилейшнз дня менеджеров и маркетологов.- М.: 2007.
- Блэк С. Паблик рилейшнз. Что это такое?—М.: Новости, 1999.
- ВикентьевИ.Л. Приемы рекламы и Public Relations. Ч.I.—СПб., 1998.
- Королько В. Г. Основы паблик рилейшнз. М., «Рефл-бук», К.: «Ваклер». — 2001. — 528 с.
- Имидж лидера Психологическое пособие для политиков. — М., 2004.
- Карнеги Дейл. Как приобретать друзей и оказывать влияние на людей. — Киев, 2008.
- Невзлин Л.Б. «Паблик рилейшнз» — кому это нужно? — М.: Экономика, 2002.
- Оссовський В.Л. Громадська думка: спроба соцiологiчноi iнтерпретацii. - К: Iнститут соцiологii НАНУ, 2006.
- Почепцов Г. Г. Паблик рилейшнз для профессионалов – К.: Издательство: РЕФЛ-бук, Маклер, 2005. – 640 с.
Додаткова навчальна литература
- Демин Ю.М. Бизнес-PR: - М.: Бератор-Пресс, 2003. - 336 с.
- Костенко Н.В. Ценности и символы в массовой коммуникации. К, 2003
- Ножин Е.А. Основы отношений с общественностью — «Паблик ри¬лейшнз». Курс лекций. Ч. 1.—Пермь, 2004.
- Почепцов Г. Имиджелогия: теория и практика. - К.: «АДЕФ-Укр.», 1998.
- Почепцов Г. Паблик рилейшнз, или как успешно управлять общественным мнением — М.: Центр, 1998.
- Синяева ИМ. Паблик рилейшнз в коммерческой деятельности: Учеб¬ник/Под ред. проф. Васильева Г.А. - М.:ЮНИТИ, 1998.