Офіційний сайт кафедри маркетингу 
Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
Ви увійшли як Гість | Група "Гости" RSSГоловна Паблік рілейшнМій профільВихідСубота, 12.07.2025, 12:36

Меню сайту
Категорії розділу
Профориентация [4]
Новости на сайте [2]
Достижения [1]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Мета курсу – формування у студентів системи спеціальних теоретичних знань щодо розуміння сутності громадської комунікації, її основних елементів та засобів, механізмів та зв’язків з громадськістю, основних груп громадськості, засобів масової інформації, відносин з органами державного управління та місцевого самоврядування. Вивчення маркетингового менеджменту як складової циклу соціально-гуманітарних дисциплін має сприяти отриманню знань з організації ПР-кампаній та навичок з практичної діяльності щодо формування громадської комунікації з різними соціальними групами населення та організаціями.

Зміст дисципліни розкривається в темах:
  1. Сутність та зміст ПР.
  2. Історія розвитку ПР.
  3. Комунікація та її вплив на громадськість.
  4. Громадська думка та ПР.
  5. Управління процесом ПР.
  6. Формування іміджу організації та її лідерів.
  7. Масові комунікації та засоби масової інформації.
  8. Комунікаційні відносини з державними органами та місцевими громадськими організаціями.
  9. Взаємодія бізнес-структур з громадськістю.
  10. ПР-діяльність в кризових ситуаціях.
  11. Внутрішні комунікації на підприємстві
  12. Спеціалізовані сфери ПР-роботи.

Основна навчальна література

  1. Алешина И.В. Паблик рилейшнз дня менеджеров и маркетологов.- М.: 2007.
  2. Блэк С. Паблик рилейшнз. Что это такое?—М.: Новости, 1999.
  3. ВикентьевИ.Л. Приемы рекламы и Public Relations. Ч.I.—СПб., 1998.
  4. Королько В. Г. Основы паблик рилейшнз. М., «Рефл-бук», К.: «Ваклер». — 2001. — 528 с.
  5. Имидж лидера Психологическое пособие для политиков. — М., 2004.
  6. Карнеги Дейл. Как приобретать друзей и оказывать влияние на людей. — Киев, 2008.
  7. Невзлин Л.Б. «Паблик рилейшнз» — кому это нужно? — М.: Экономика, 2002.
  8. Оссовський В.Л. Громадська думка: спроба соцiологiчноi iнтерпретацii. - К: Iнститут соцiологii НАНУ, 2006.
  9. Почепцов Г. Г. Паблик рилейшнз для профессионалов – К.: Издательство: РЕФЛ-бук, Маклер, 2005. – 640 с.

Додаткова навчальна литература

  1. Демин Ю.М. Бизнес-PR: - М.: Бератор-Пресс, 2003. - 336 с.
  2. Костенко Н.В. Ценности и символы в массовой коммуникации. К, 2003
  3. Ножин Е.А. Основы отношений с общественностью — «Паблик ри¬лейшнз». Курс лекций. Ч. 1.—Пермь, 2004.
  4. Почепцов Г. Имиджелогия: теория и практика. - К.: «АДЕФ-Укр.», 1998.
  5. Почепцов Г. Паблик рилейшнз, или как успешно управлять общественным мнением — М.: Центр, 1998.
  6. Синяева ИМ. Паблик рилейшнз в коммерческой деятельности: Учеб¬ник/Под ред. проф. Васильева Г.А. - М.:ЮНИТИ, 1998.
Форма входу
Пошук
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2025
Створити безкоштовний сайт на uCoz