Офіційний сайт кафедри маркетингу 
Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
Ви увійшли як Гість | Група "Гости" RSSГоловна Промисловий маркетингМій профільВихідПонеділок, 14.07.2025, 15:36

Меню сайту
Категорії розділу
Профориентация [4]
Новости на сайте [2]
Достижения [1]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Мета курсу – набуття студентами спеціальності „Маркетинг” сукупності науково-практичних знань, спрямованих на забезпечення майбутньої професійної діяльності у сфері Business-to-Business (B2B).

Засвоєння даного курсу має розглядатися у якості визначальної складової системи дисциплін сучасної маркетології, пов’язувати теоретико-методологічні, господарсько-практичні та нормативно-правові аспекти функціонування суб’єктів сучасного ринку.

Зміст дисципліни розкривається в темах:

  1. Промисловий маркетинг (ПМ): зміст, функції та роль у сучасній маркетологів.
  2. Промисловий ринок як об’єкт ПМ.
  3. Цілі, напрями та особливості маркетингових досліджень на ринку товарів промислового призначення (ТПП).
  4. Система виробничо-комерційних взаємовідносин в умовах ПМ.
  5. Сегментація ринку, вибір цільового сегменту та позиціонування ТПП.
  6. Життєвий цикл продукції на промисловому ринку та основи його регулювання в сучасних умовах.
  7. Прогнозування попиту на ринку ТПП.
  8. Маркетингова цінова політика на ринку ТПП та основи її реалізації.
  9. Товарна політика: зміст та особливості в ПМ.
  10. Управління запасами на ринку ТПП.
  11. Дистрибуційна політика та основи логістики підприємства.
  12. Конкуренція та кон’юнктура на ринку ТПП.
  13. Управління якістю продукції на ринку ТПП.
  14. Інтегровані маркетингові комунікації на ринку ТПП.
  15. Конкурентоспроможність та інноваційна діяльність на ринку ТПП.
  16. Планування та організація маркетингової діяльності на промисловому ринку.
  17. Контроль та оцінка ефективності маркетингу на промисловому ринку.

Основна література

  1. Кардаш В.Я. Товарно-інноваційна політика: Навч. посібник - К.: КНЕУ, 2007.
  2. Ковалев А.И. Промышленный маркетинг (Часть 1 и 2) - М.: ООО Фирма "Благовест - В", 2008.
  3. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Пер. с англ. Под ред. О. А. Третьяк, Л. А. Волковой, Ю. Н. Каптуревского. - СПб: Издательство "Питер", 2004.
  4. Перерва П.Г. Маркетинг на промышленном предприятии. - М.: Реклама, информация, маркетинг, 2009.
  5. Портер М. Международная конкуренция / Пер. с англ., М. 2006.
  6. Промисловий маркетинг: Теорія та господарські ситуації: підруч./ За ред. А.О. Старостиної. - К: Іван Федоров, 2005.
  7. Святненко Ю. В. Промисловий маркетинг: Навч. посіб. – К.: МАУП, 2001.
  8. Старостіна А.О., Черваньов Д.М., Зозулъок О.В. Маркетинг: Навч. посіб. - К.: Знання-Прес, 2002.
  9. Тихонов Р.М. Конкурентоспособность промышленной продукции. М.: Изд-во Стандартов, 2009.
  10. Эванс Дж., Берман Б. Маркетинг: Пер. с англ. - М.: Экономика, 2004.

Допоміжна література

  1. Болт Г.Дж. Практическое руководство по управлению сбытом: Пер. с англ. - М.: Экономика, 2007.
  2. Исикава К. Японские методы управления качеством/ Сокр. пер. с англ. – М. Экономика, 1988.
  3. Малхорта, Нэреш К. Маркетинговые исследования. Практическое руководство, 3-е издание.: Пер. с англ. - М.: Издательский дом «Вильямс", 2002.
  4. Маркетинг: принципы і функції: Навч. посібник для вищих навч. закладів. - 3-е вид., перероб. і доп./ За ред. О.М. Азарян. - Харків: Студцентр, 2008.
  5. Миннет Стив. Промышленный маркетинг: принципиально новый подход к решению маркетинговых задач. М.; СПб.; К.: Вильямс, 2003.

Форма входу
Пошук
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2025
Створити безкоштовний сайт на uCoz