![]() | Шапран Олена Євгенівна кандидат економічних наук, доцент
|
Наукові інтереси:
Основним науковим напрямом є управління маркетинговою діяльністю підприємства.
Має 51 публікацію, з них 40 наукові (в т.ч. 20 у фахових виданнях) та 11 – навчально-методичного характеру. У тому числі 4 монографії, 1 навчальний посібник та 1 підручник.
У співавторстві опубліковано:
Монографії:
Формирование социально-экономического механизма развития хозяйственной деятельности предприятий в условиях конкурентного окружения: монография / В.Н. Гончаров, Н.В. Вецепура, Д.В. Солоха, Е.Е. Шапран. – Донецк: СПД Куприянов В.С., 2007. – 226 с.
Трансформация промышленного комплекса региона: проблемы управления развитием: монография / В.И. Дубницкий, И.П. Булеев, Н.Е. Брюховецкая, А.А. Ищенко, А.И. Ковалев, В.И. Ляшенко, И.В. Бондаренко, С.Б. Колодинский, А.Н. Рыженков, Ю.С. Погорелов, Е.Е. Шапран и др. / Под общ. ред. В.И. Дубницкого, И.П. Булеева. – Донецк: ДЕП, ООО «Юго-Восток, Лтд», 2008. – 548 с.
Комплекс маркетингу промислового підприємства (діагностика стану і прогнозування): монографія / Т.С. Максимова, О.Є. Шапран. – Луганськ: СНУ ім. В. Даля, 2010. – 245с.
Навчальний посібник:
Внутрішній економічний механізм підприємства: навчальний посібник / В.М. Гончаров, Н.В. Касьянова, Н.В. Вецепура, Д.В. Солоха, О.А. Фесіна, О.Є. Шапран. – Донецьк: СПД Купріянов В.С., 2007. – 284 с.
Підручник:
Основи бізнесу: підручник / Під ред. д.е.н., проф. Дорофієнка В.В., д.е.н., проф. Гончарова В.М., д.ф.н., проф. Воронкової В.Г. – Донецьк: СПД Купріянов В.С., 2010. – 644 с.