Офіційний сайт кафедри маркетингу 
Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
Ви увійшли як Гість | Група "Гости" RSSГоловна сорочанМій профільВихідП`ятниця, 18.07.2025, 02:23

Меню сайту
Категорії розділу
Профориентация [4]
Новости на сайте [2]
Достижения [1]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сорочан Дмитро Володимирович
кандидат економічних наук, доцент





:

Викладацькі компетенції:
Маркетинг;
Електронна комерція;
Економіка та організація торгівлі;
Інформаційні системи маркетингу;
Маркетингові технології;
Логістика;
Маркетингова політика комунікацій;
Рекламний менеджмент;
Товарознавство.
У 2005 році закінчив СНУ ім. В. Даля за спеціальністю маркетинг, має ступінь магістра.
У грудні 2006 року вступив до аспірантури СНУ ім. В. Даля, яку закінчив у листопаді 2009 року.
4 липня 2011 року захистив дисертацію на тему «Стратегічне управління товарно-інноваційним розвитком підприємства».
22 грудня 2011 ВАК України присуджено наукове звання кандидата економічних наук.
Наукові інтереси:
Основними науковими напрямами є рітейл, електронна комерція, Інтернет-маркетинг.
З 2003 до 2011 рр. опубліковано близько 40 наукових статей та тез доповідей, із яких 21 безпосередньо за темою дисертації.
У співавторстві видав 2 навчальних посібника:
1.    Жидков А.Б., Сорочан Д.В. Конспект лекцій з дисципліни «Електронна комерція» для студентів, які навчаються за спеціальністю «Маркетинг» Конспект лекцій. – Луганськ: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2008. – с.50: табл. 25, іл. 3.
2.  Жидков А.Б., Сорочан Д.В. Конспект лекцій з дисципліни «Інформаційні системи маркетингу» для студентів, які навчаються за спеціальністю «Маркетинг» Конспект лекцій – Луганськ: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2008. – с.50.
Досвід роботи в реальному бізнесі:
1.   Березень 2004р. – менеджер першого американо-українського семінару для вчителів, які викладають курс «Основи економіки».
2.   Лютий 2003-2004р. – менеджер експозиції ЛОІППО на Міжнародній виставці «Сучасна освіта в Україні».
3.   Червень 2004р. – менеджер другого американо-українського семінару для вчителів, які викладають курс «Основи економіки».
4.   Із серпня 2004 до лютого 2006 року – адміністратор торговельного залу супермаркету «Лелека».
5.   З 2005 року консультую Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти з питань маркетингу. За цей час проведено 5 маркетингових досліджень та підготовлено 6 експозицій для участі у виставках.
6.   В 2011 році  був відповідальним виконувачем науково-дослідної роботи «Маркетингове дослідження якості сервісу в роздрібних магазинах ТОВ «ТД «Лелека» на основі методики «Таємний покупець».

Сертифікати:

Сертифікат №116 про успішне завершення 144-годинного курсу за авторською програмою Шевченка В.Л. підвищення фахової кваліфікації педагогічних працівників з напряму «Основи дидактичного проектування комп’ютерно орієнтованих навчальних комплексів для дистанційної освіти» ( 18 жовтня 2010 р.)


Учасник навчального тренінгу з комплексних інформаційних систем «Парус», CRM-модуль «Парус – Менеджмент і Маркетинг 7.40» на базі Донецького Національного Університету імені Туган-Барановського. 24 листопада 2010 р.





































Форма входу
Пошук
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2025
Створити безкоштовний сайт на uCoz