Маркетолог - це фахівець по просуванню товару, він аналізує попит на вироблений товар, вивчає ринки збуту товару, розробляє рекомендації керівництву підприємства про можливості продажу товару, вивчає і прогнозує смак і потреби покупців, здійснює дослідження, організує роботу інтерв'юерів, з'ясовує, який товар буде користуватися великим попитом у покупців, виявляє перспективи збуту товару, його конкурентоспроможність на ринку.
Маркетинг - це:
- Аналіз та дослідження різних типів ринків;
- Розроблення нових товарів і формування товарної політики підприємства;
- Розроблення та проведення рекламних кампаній та застосування PR-технологій;
- Ефективне формування збутової мережі і системи товароруху;
- Технології інформаційно-комунікаційної сфери та сучасні маркетингові комп'ютерні програми.
Маркетинг або менеджмент - що обрати?