Офіційний сайт кафедри маркетингу 
Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
Ви увійшли як Гість | Група "Гости" RSSГоловна АбітурієнтМій профільВихідСубота, 12.07.2025, 11:31

Меню сайту
Категорії розділу
Профориентация [4]
Новости на сайте [2]
Достижения [1]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Маркетолог - це фахівець по просуванню товару, він аналізує попит на вироблений товар, вивчає ринки збуту товару, розробляє рекомендації керівництву підприємства про можливості продажу товару, вивчає і прогнозує смак і потреби покупців, здійснює дослідження, організує роботу інтерв'юерів, з'ясовує, який товар буде користуватися великим попитом у покупців, виявляє перспективи збуту товару, його конкурентоспроможність на ринку.

Маркетинг - це:
  • Аналіз та дослідження різних типів ринків;
  • Розроблення нових товарів і формування товарної політики підприємства;
  • Розроблення та проведення рекламних кампаній та застосування PR-технологій;
  • Ефективне формування збутової мережі і системи товароруху;
  • Технології інформаційно-комунікаційної сфери та сучасні маркетингові комп'ютерні програми.

Маркетинг або менеджмент - що обрати?

Форма входу
Пошук
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2025
Створити безкоштовний сайт на uCoz