Офіційний сайт кафедри маркетингу 
Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
Ви увійшли як Гість | Група "Гости" RSSГоловна Опис посадМій профільВихідНеділя, 13.07.2025, 08:51

Меню сайту
Категорії розділу
Профориентация [4]
Новости на сайте [2]
Достижения [1]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Назви та опис посад , які займають фахівці з маркетингу¹

Назва посадиОпис посади

Бренд-менеджер

Відповідає за всі рішення щодо конкретного бренду. Ця концепція була спочатку введена компанією "Марс". Менеджери брендів конкурують один з одним, а також з іншими фірмами за частку в обороті ринку шоколадних батончиків, навіть якщо всі вони працюють в одній фірмі. Це, як правило, призводить до нарощування зусиль і збільшення частки всієї корпорації в обороті ринку

Менеджер з продукту або
Product-manager

Відповідає за всі рішення щодо групи аналогічних продуктів в рамках фірми. Наприклад, в компанії, що займається виробництвом печива, може бути один менеджер по продукту, що відповідає за покрите шоколадом десертне печиво, а інший - за пікантне печиво до сиру

Менеджер по збуту або продажів

Відповідає за контролювання, навчання і мотивацію продавців і резервних команд продавців. Крім того, менеджери по збуту часто задіяні в контролі за кредитоспроможністю , оскільки вони краще за всіх знають окремих клієнтів і можуть робити висновки про кредитоспроможність клієнтів або (в крайньому випадку) про те , як з найменшими втратами змусити клієнта заплатити

Торговий агент

Визначає, що потрібно клієнтові, і намагається організувати доставку цього. З цією метою торговельні агенти вибирають найбільш підходящі з діапазону товарів, які може запропонувати компанія, і роз'яснюють, яким чином ці товари здатні задовольнити потреби клієнта

Менеджер з реклами

Контролює закупівлю рекламних площ, працює з рекламними агентствами, здійснює загальний контроль, стежачи за потоком інформації до клієнтів і споживачів

Менеджер з паблік рілейшнз

Стежить за публічним іміджем компанії і вживає заходів до поліпшення іміджу, якщо компанія придбала погану репутацію. Організовує заходи та діяльність, яка представляє компанію в хорошому світлі, і прагне забезпечити, щоб компанія вела себе відповідно з тим, якою її хоче бачити більш широка аудиторія

Менеджер з маркетингових досліджень

Збирає дані про те, що насправді необхідно споживачам і що вони хотіли б придбати. У деяких випадках його робота включає також відстеження діяльності конкурентів, з тим щоб компанія могла на ранніх етапах вжити заходів, щоб успішно конкурувати


Назви та опис діяльності в маркетингу2

Назва посадиОпис посади

Директор з маркетингу

Керівник, відповідальний за маркетингову політику підприємства, який очолює його маркетингову службу. Повинен знати практично все і пройти чималий шлях кар'єрними сходами від рядового маркетолога, провідного одне з напряму до керівника ТОР-рівня компанії.

Менеджере з маркетингу, маркетолог

Насамперед маркетолог - це менеджер , керуючий довіреними процесами маркетингу в компанії. Маркетолог - універсальний співробітник самостійно ( в дрібних компаніях) відповідає за весь ввірений процес маркетингової діяльність від друку візиток - до розміщення реклами або фахівець великих компаній , координуючий виконання планів виробництва маркетингових робіт сторонніми найманими працівниками та штатними співробітниками компанії ( дизайнери , верстальники , інтернет- маркетологи ) . Як правило , маркетолог - більшою мірою менеджер - управлінець , ніж креативщик , розробник або дизайнер .

Бренд-менеджер

Його завдання - зробити так, щоб довірена йому марка була впізнаваною і продаваної. Найчастіше працює над просуванням бренду «від» і «до»: курирує дослідження ринку перед запуском нового товару у виробництво, бере участь у розробці назви та рекламного образу. Після виходу марки на ринок, намагається домогтися впізнаваності бренду: планує і проводить рекламну кампанію, спеціальні акції, постійно курирує дослідження, спрямовані на підвищення попиту.

Інтернет-маркетолог

Фахівець, що володіє маркетинговими знаннями в облаті інтернет маркетингу, і успішно застосовує їх. Інтернет- маркетолог може працювати як в сфері онлайн -досліджень , так і працюючий над побудовою онлайн -комунікацій. Може займатися просуванням продукції , послуг , марки в інтернет середовищі , створювати і підтримувати інтернет-сайти , розробляти і проводити рекламні акції в інтернеті . Повинен постійно відслідковувати нові тенденції , бути впевненим користувачем комп'ютера і вміти працювати в спеціальних програмах. Останнім часом із загальної професійної орієнтації інтернет -маркетологів виділяється професія фахівця з SMM (маркетолог , що спеціалізується на маркетингу соціальних мереж) .

Маркетолог-аналітик

Маркетолог аналітик відповідає за маркетингові дослідження , створення звітів та маркетингового плану , ведення бази даних , моніторинг та аналіз власної продукції, що випускається і продукції конкурентів. В обов'язках : вивчення компанії зсередини (наприклад , підрахунки обсягу продажів ) , стеження за розвитком галузі в цілому ( моніторинг діяльності конкурентів , тенденцій ринку). В ідеалі результатом повинні бути об'єктивні рекомендації з розвитку . Однією з спеціалізацій маркетолога- аналітика є Тренд- вотчер . Тренд- вотчер - це фахівець , що відслідковує появу нових тенденцій серед споживачів. Відстеження тенденцій необхідно для планування маркетингової політики компанії. Тренд- вотчер необхідні спостережливість , хороша інтуїція, уміння працювати з великим об'ємом інформації , здатність до аналізу , широкий кругозір , комунікативні навики.

Маркетолог-економіст

Здійснює економічний аналіз господарської діяльності організації , розробляє заходи щодо забезпечення режиму економії , підвищення ефективності робіт, виявлення резервів, попередження втрат і непродуктивних витрат , більш раціонального використання всіх видів ресурсів . Визначає економічну ефективність проведених робіт , досліджень і розробок , впровадження нової техніки і технології , раціоналізаторських пропозицій і винаходів. Здійснює збір, накопичення науково -технічної інформації та інших необхідних матеріалів для роботи з ринком.

Менеджер з маркетингових досліджень

Менеджер з маркетингових досліджень організовує проведення маркетингових досліджень на підприємстві і в ринку. Вміє розраховувати вибірку, складати опитувальники, проводити аналіз отриманих даних.

Продакт менеджерВідповідає за весь продукт від розробки до просування. Проводить аналіз ринку, займається заходами з просування продукту компанії, аналізом продукції конкурентів. Менеджер з продукту є фахівцем по конкретному типу продукції.
Менеджер з продажівПокликаний організовувати процес продажу товарів і послуг. Професія широко поширена в сфері роздрібної та оптової торгівлі. В основному і стосовно маркетингу виділяю менеджера з продажу зайнятого продажем споживчих товарів; менеджера з продажу товарів та послуг в сегменті b2b і менеджера з продажу товарів і послуг у секторі корпоративних продажів. Розробляє та забезпечує реалізацію заходів щодо організації продажів і створення мережі сталого збуту товарів ( розробка та побудова каналів руху товарів до споживачів ) . У його руках доля товару , зв'язку з ринковими посередниками з розподілу товару , інструменти торговельного маркетингу .
Трейд-маркетологМаркетинговий фахівець покликання здійснювати зв'язок між покупцями , і торговими і що роблять організаціями , займатися просуванням і популяризацією марки , товарів і послуг серед торгових посередників , покупців і споживачів. Розробляє загальну концепцію просування торгових марок. Саме поняття трейд- маркетингу припускає комплексну діяльність по просуванню марки від виробника кінцевому споживачеві . Трейд -маркетинг менеджер - людина, яка здійснює загальний контроль і планування всіх пов'язаних з цим заходів . Крім просування одним з його завдань є побудова відносин з оптовими і роздрібними торговельними підприємствами , іншими посередниками ; розвиток дилерських відносин) .
Інтерв'юерДослідник, який проводить цілеспрямовану бесіду і отримує відповіді на запитання, передбачені програмою дослідження.
ПромоутерМаркетинговий фахівець, що займається проведення промоушен-акцій, мета яких просування товарів клієнтам. Промоутори працюють на виставках, в шоу-румах, в магазинах в момент проведення трейд-маркетингових акцій.
Асистент маркетологаПомічник маркетолога в різних напрямках діяльності. Ідеальна позиція для студентів, починаючи з 3-го курсу. Відповідальність невелика, а досвід - колосальний.

1 - За Джимом Блайтом
2 - За матіарами сайту "Записки маркетолога"
Форма входу
Пошук
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2025
Створити безкоштовний сайт на uCoz